31 lip 2016

Tini, Moje nowe życie


Wydawnictwo: Egmont
Ilość stron: 192
Okładka: miękka
Rok wydania: 2016
Seria: Violetta









Niedawno naszą kolekcję powiększyła książka oparta na filmie Tini - Nowe życie Violetty. Michasia jest fanką Violetty więc czeka mnie jeszcze wizyta w kinie na filmie ( na samą myśl wiecie tego tęczą :D ). Nie dawno miała urodziny i dostała płytę z muzyką z filmu więc jest prze szczęśliwa z kompletu jaki tworzy książka z płytą.

Michasia czytając książkę czasem miała problem bo pojawiały się nowe nieznane jej wyrazy i jak mówiła trudne dla niej. Jednak nie zniechęcało jej to do dalszego samodzielnego czytania książki w końcu to Violetta :). 

Książka podzielona jest na 10 rozdziałów są one w miarę krótkie, do tego zawierają dużo zdjęć z planu i ważniejsze cytaty i przemyślenia są dużymi literami dzięki  czemu książkę czyta się dość szybko. 


Tini. Moje nowe życie opisuje życie Violetty po tym jak została gwiazdą, jednak popularność i bycie w centrum uwagi wcale nie są dla niej łatwe. Dowiemy się z niej o rozterkach jakie dręczą Violettę, jak trudno jej się odnaleźć w tym wszystkim. Dodatkowo wątpliwości dotyczące Leona i brak czasu na spotkanie się w cztery oczy niczego nie ułatwia. Próbując na nowo znaleźć swoje miejsce na ziemi, jedzie do Isabelli, przyjaciółki rodziny, która wspiera młode talenty. Tam Violetta poznaje Tini.
Kim jest Tini i co zmieni w życiu Violetty? Tego dowiedzieć musicie się sami.










Na pewno jest to świetna propozycja dla fanek Violetty. Moja 8 letnia Michasia z przyjemnością ja czytała, dodatkowo zachwycając się zdjęciami. Tak więc książka stanęła obok innych książek związanych z Violettą i powiększyła kolekcję Michasi.




Książka bierze udział w wyzwaniu:
dziecinnie
dziecięce poczytania
czytam nowości

Za książki dziękujemy Wydawnictwu Egmont


1 komentarz:

  1. Nie czytałam nic o tej bohaterce, więc ta książeczka też nie dla mnie, ale dobrze, że Michasi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń