2 sie 2012

Tata i ja Ruszajmy się


Autor: Michael Wagner
Ilość stron: 144
Okładka: miękka
Wydawnictwo: Drzewko Szczęścia
Seria:Tata i  ja
Rok wydania: 2011










 Książka opowiada o rodzinie Undych w której skład wchodzi Tata Fillmore zwany Pupciem oraz syn Josh.Zwariowana z nich rodzinka, zresztą co się dziwić jak mieszkają sami, a tata jest grabarzem na pół etatu :).  W książce znajdziemy opisy 4 zabaw którym podczas weekendu oddają się obaj a mianowicie palcozapasy, konkurs tańca, który w ich wykonaniu wymiata :)a także rowerowe polo (na okładce) oraz biegnij aż się zatrzymasz. Książka w subtelny sposób pokazuje,  że aby dobrze się bawić  nie trzeba mieć dużo pieniędzy wypasionych zabawek ale głowę pełną pomysłów i kogoś z kim można się bawić. Tutaj akurat jest tata i syn ale co ważne nawet zwykłe bieganie może stać się zabawą :). Książka pokazuje też więź jaka panuje między ojcem i synem tak ważna w przypadku braku mamy. Dobrze się ja czyta choć ja już mam swoje lata to uśmiałam się  czytając. Myślę, że dla dzieciaków w wieku 8 lat jest idealna  bo już rozumieją to i owo :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz