2 wrz 2015

Wybrana o zmroku

Autor: C.C. Hunter
Wydawnictwo: Feeria Young
Ilość stron: 396
Okładka: miękka
Rok wydania: 2015

Seria: Wodospady cienia









Kolejny już tom "Wodospadów Cienia" i niestety ostatni ale na szczęście będzie seria "Wodospady Cienia po zmroku" z udziałem Delii więc już zacieram rączki na nocne czytanie. Na szczęście czytając każdy tom nie byłam zawiedziona mimo iż to seria dla młodzieży to zdobyła moje serce od pierwszego tomu. I trochę żal już, że to ostatni tom i chciałoby się więcej ale zakończenie podoba mi się i to bardzo. Mogę śmiało powiedzieć, że to jedna z lepszych serii młodzieżowych jakie czytałam.

Kylie od 2 tygodni przebywa w ośrodku Kameleonów gdzie poznaje siebie i uczy się panować na swoimi zdolnościami ale okazuje się, że nawet wśród swoich jest inna i czuje się obco. Niestety nie jest bezpieczna wróg czuwa i w dalszym ciągu poluje na Kylie a jedyny sposób by go pokonać to umieć zapanować nad swoimi zdolnościami i umieć ich użyć w walce z Mario. Dodatkowo Kylie nawiedza duch kobiety w białej sukni, który dość często gości u niej i prosi by kogoś zamordowała. Gdy Kylie odkryje kim jest kobieta okaże się, że wszystko się wyjaśni. Nie zabrakło również wątku miłosnego ale tym razem Kylie jest pewna swoich uczuć tylko musi wszystko sobie poukładać i zrozumieć to i owo ale wybór jest oczywisty.  Zakończenie nastraja pozytywnie i daje nadzieje na następną dobra serię bo autorka przez całe 5 tomów trzymała poziom i sprawiała, że książki pochłaniało się  z zawrotną prędkością.

Tak więc jeżeli jeszcze nie znacie serii "Wodospady Cienia" to tym bardziej powinniście się czym prędzej zapoznać. Każdy tom to masa emocji i spora dawka tajemnic więc jak najbardziej polecam i czekam niecierpliwie na następną serię.



Książka bierze udział w wyzwaniu:
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu   (2,9 cm razem 99,3 cm)


Za książkę dziękuję Wydawnictwu Feeria Young






Podpis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz