4 kwi 2016

Harry Potter i Kamień Filozoficzny

Autor: J.K. Rowling
Ilustrował: Jim Kay
Wydawnictwo: Media Rodzina
Ilość stron: 248
Okładka: twarda
Rok wydania: 2015

Seria: Harry Potter ( wydanie ilustrowane)









Gdy dostałyśmy tą książkę zastanawiałam się kto się bardziej cieszy czy ja czy Michasia :). Ja osobiście uwielbiam książki Harrego Pottera a Michasia przygodę z Harrym jak na razie opartą ma na filmach ale wiem, że po książki na pewno sięgnie. Mam nadzieję, że nie będzie to jedyny tom który zostanie zilustrowany. 

O przygodach Harrego Pottera nie trzeba pisać wiele bo chyba każdy je zna :). Skupię się natomiast na samym wydaniu tej książki, które mnie bardzo oczarowało. Mimo swoich lat dalej jestem pod wielkim wrażeniem książek o HP i cieszę się, że w ręce moich córek trafił ten egzemplarz. 
Już samo oglądanie wprowadza nas w świat magii a ilustracje są wyraźne, kolorowe i mają to coś. 
Część ilustracji wpleciona jest w tekst, inne zajmują jedną lub dwie strony i wszystko razem tworzy całość. Książka wydana jest w twardej okładce, na błyszczących kartkach a tekst znajdziemy w dwóch kolumnach. Czcionka jest dość duża więc dzieciaczki, które już same dobrze czytają nie będą miały problemu by same wyruszyć w świat magii. 

Powiem wam, że jestem zachwycona książką, mogłabym godzinami przeglądać ilustracje i wzdychać nad każdą, przenieść się w tamten świat, podziwiać kunszt Jima Kaya i mieć cichą nadzieję że  wkrótce pojawią się kolejne tomy.









Książka bierze udział w wyzwaniu:
Dziecinnie
Klucznik


Za książeczki dziękujemy Wydawnictwu Media Rodzina

2 komentarze:

  1. Właśnie dzięki wydaniu ilustrowanemu udało mi się zapoznać z pierwszym tomem. Długo nie mogłam przekonać się do tej historii.

    OdpowiedzUsuń