5 sty 2014

Cecylka Knedelek i kolorowe bale


Autor: Joanna Krzyżanek
Wydawnictwo: Jedność dla dzieci
Ilość stron: 60
Okładka: twarda
Rok wydania: 2011










Jest to nasze drugie spotkanie z Cecylką Knedelek. Cecylka mieszka wraz ze swoją gąską Walerią przy ulicy Naleśnikowej 5. Tym razem razem z mieszkańcami Starego Knedelkowa  przygotowujemy się na bal noworoczny. Cecylka przygotowała kolorową perukę a gąska Waleria wybrała sobie kolorową chustkę na bal. Jednak przygotowania Cecylki i Walerii skończyły się całkiem inaczej niż miały one w planach? 



Oprócz krótkiego opowiadania, które doskonale dopełniają kolorowe i duże ilustracje znajdziemy tu również 15 przepisów kulinarnych są to dania które Cecylka i Waleria wymieniały gdy opowiadały jakie słodkości znajdą na balu.
Razem z Cecylką możemy przygotować kota z wąsami, kruche lizaczki czy owocowe motyle. Przepisy nie są trudne więc dzieciaczki z małą pomocą dorosłych na pewno wyjdą.


Książka bierze udział w wyzwaniach
Odnajdź w sobie dziecko 
Grunt to okładka
2014 rok z 52 książkami
Wyzwanie biblioteczne




Podpis

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam żadnej książki z tej serii, ale Cecylka kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna jest :) no i połączenie z książką kulinarna jest na plus

      Usuń
  2. Słyszałam o tej serii, ale jeszcze nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cecylka Knedelek jest przeurocza! Uwielbiam ją :)
    Mam jej trzy książki kucharskie w domu, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książeczka! Jeszcze się z Cecylką nie poznałam!

    OdpowiedzUsuń