25 mar 2015

Masza i Niedźwiedź


Wielka kolekcja bajek o przygodach Maszy i Niedźwiedzia

Wydawnictwo:  Egmont
Ilość stron: 128
Okładka: twarda
Rok wydania: 2015
Seria: Masza i Niedźwiedź












Nasza przygoda z Maszą zaczęła się ponad rok temu gdy Antosia znalazła filmik Masza i kasza. Ta mała blondyneczka, która okręciła sobie wokół palca wielkiego Niedźwiedzia skradła nasze serca, najpierw oglądana po rosyjsku, później po polsku a teraz gości u nas w formie książki.
Jak dla mnie ogromnej fanki Maszy w książce znajdziemy klasyki choćby uwielbiana przez nasz Masza i kasza, która zawsze wywołuje napady śmiechu u dziewczynek a u mnie zawsze gości uśmiech :) wszak nie można się nie uśmiechać czytając przygody Maszy i Niedźwiedzia.
Oprócz wspomnianej Maszy i kaszy znajdziemy również bardzo uwielbiany odcinek W razie czego dzwoń, jest tez Pierwsza klasa, Daleki krewny oraz Płonie choinka w lesie.
Tak więc szykujcie się na niezapomnianą przygodę z Maszą i Niedźwiedziem.














Skarbczyk filmowy

Wydawnictwo:  Egmont
Ilość stron: 64
Okładka: miękka
Rok wydania: 2015
Seria: Masza i Niedźwiedź










Wspaniały dodatek dla fanów Maszy i Niedźwiedzia w środku dzieci znajdą naklejki, kolorowanki.
Będą też wyzwania w postaci labiryntów, krzyżówek czy wykreślanek. Wszystko oparte na przygodach małej Maszy.














Książka Wielka kolekcja bajek o przygodach Maszy i Niedźwiedzia bierze udział w wyzwaniu:
Odnajdź w sobie dziecko III (Książka, o innym zwierzątku)
Klucznik (przecinek i kropka,)
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu (1,4 cm razem 31,1 cm)


Za książeczkę dziękujemy Wydawnictwu Egmont 



Podpis

2 komentarze:

  1. Mam Wielką księgę. Bardzo mi się podoba, nawet bardziej, niż pojedyncze książeczki.
    Drugiej pozycji nie mam, ale także wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń