8 lip 2015

Ogień i woda

Autor: Victoria Scott
Wydawnictwo: IUVI
Ilość stron:368
Okładka: miękka
Rok wydania: 2015







Czy każdy z nas byłby zdolny do poświęcenia dla drugiej osoby?Przed taką decyzją staje szesnastoletnia Tella, która dostaje zaproszenie do Piekielnego Wyścigu, w którym główną nagrodą jest lek dla najbliższej osoby. Tella mimo sprzeciwu rodziców przyjmuje wyzwanie i rusza by zdarzyć na miejsce i wyruszyć w Piekielnym Wyścigu. 
W niektórych momentach wyraźnie czuć, że autorka wzorowała się na Igrzyskach Śmierci.

Piekielny Wyścig odbywa się w czterech ekosystemach dżungli, pustyni, morzu i górach. Do pomocy ma Pandorę  które wybrała na początku a raczej jajo z którego później wykluwa się Pandora. Dopiero potem okazuje się czy wybrała dobrze i zwierze posiada zdolności czy jednak nie, jednym słowem niespodzianka. Oczywiście łatwo nie jest bo oprócz Telli w Wyścigu bierze udział ponad 100 osób i każdy walczy o to samo o lek dla najbliższej osoby i  zrobi wszystko by go zdobyć. A żeby dodać smaczku mamy dodatkowo tajemnicę rodzinną, kiełkującą miłość, dużo akcji, złych i dobrych bohaterów.

Książkę czyta się szybko, wciąga i znów zarwałam noc bo nie mogłam skończyć czytać zanim nie dojdę do końca książki i takie książki właśnie lubię. Wszystko napisane lekko i z przyjemnością się czyta, bohaterów zaczynamy darzyć sympatią i kibicować w wyścigu. Z niecierpliwością czekam na następny tom,

Książka bierze udział w wyzwaniu:

Za książkę dziękujemy Wydawnictwu IUVI


Podpis

3 komentarze:

  1. Ja takich książek nie lubię, wolę rzeczywistość, ale fajnie, że lektura sprawiła Ci przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę książkę, nawet nie wiedziałam, że ma być kontynuacja. Wydaje mi się podobna do ,,Wyścigu śmierci" Maggie Stiefvater.

    OdpowiedzUsuń