15 lip 2013

Kurs odchudzania 21 duchowych lekcji


Autor: Marianne Williamson
Wydawnictwo:  Wydawnictwo illuminatio
Okładka: miękka
Ilość stron: 226
Rok wydania: 2012












Po takim opisie na stronie Marianne radzi, że aby osiągnąć wspaniały efekt, w odchudzanie należy zaangażować siłę podświadomości. Dopiero zintegrowanie fizycznego działania oraz odpowiedniego nastawienia psychicznego sprawi, że zrzucenie zbędnych kilogramów stanie się łatwiejsze i będzie trwalsze. Powiem szczerze spodziewałam się czegoś innego niż znalazłam w książce. Mój błąd można było przeczytać fragment zamieszczony na stronie :) ale tytuł brzmiał ciekawie i interesująco.
A co znajdziemy w książce? 21 duchowych lekcji, które kończą się modlitwą oczywiście każda inną.
Tu przykład
Kochany Boże,
Proszę, pomóż mi zacząć od nowa,
odbudować świątynię
i odbudować ciało.
Niech nauczę się dobrze jeść.
Proszę, ześlij aniołów, by mi pomogli.
Niech aniołowie nadzorują moje pożywienie i siedzą ze mną, 
gdy będę jeść.
Niech pożywienie,
które zwykło mnie ranić,
teraz stanie się błogosławieństwem
i tylko błogosławieństwem
w moim życiu.
Amen

Autorka uważa, że aby na się udało musimy zburzyć ścianę, zbudować swój ołtarz, pokochać swoje ciało, przywołać swoją prawdziwą istotę czy dopuścić ból.
Nie znajdziemy tu porad co zrobić by się nie objadać czy jaką dietę zastosować by były efekty.Nastawiłam się, że dostane jakieś rady odnośnie psychologicznego nastawienia do utraty wagi a zamiast tego dostałam modlitwy. Do mnie to jakoś nie przemawia, nie wiem czy działa i jakoś nie chce tego sprawdzać.  Nie jestem pewna czy modlitwa i zaakceptowanie np wystającego brzuszka sprawi, że schudniemy. Wiadomo nie od dziś, żeby schudnąć trzeba się ruszać i mniej jeść.




Podpis

2 komentarze: