23 paź 2015

Basia i remont



Autor: Zofia Stanecka
Wydawnictwo: Literacki Egmont
Ilość stron: 24
Okładka: twarda
Rok wydania: 2015

Seria: Basia 







W naszym domu zawitał kolejny tom przygód Basi tym razem u Basi w domu jest remont. Przy kolacji mam Basi oznajmia, że trzeba zrobić remont i wymienia wszystkie rzeczy, które się zepsuły. Kilka dni później łazienkę zalewa woda i to już jest sytuacja, która powoduje, że tata przyznaje mamie rację i decydują się na remont.  I tu troszkę jestem zawiedziona bo wyobrażałam sobie, że rodzice będą remontowali mieszkanie i będzie jak to zwykle u nich wesoło i rodzinnie. A tu bach rodzicie zamawiają robotników do remontu :( a cała rodzina wyprowadza się do babci. jednak Basia wraz z mamą odwiedzają mieszkanie i Basia troszkę maluje u siebie w pokoju. Ogólnie jest wesoło i fajnie jak to u nich bywa.







Książka bierze udział w wyzwaniu:
Odnajdź w sobie dziecko III 
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu (0,9  cm razem 123,2 cm)



Za książeczkę dziękujemy Wydawnictwu Egmont

1 komentarz:

  1. No to w sumie wyszło jak w życiu.
    Z takimi małymi dziećmi nie wyobrażam sobie remontu i mieszkania w całym tym bałaganie.
    Koniec końców Basia zobaczyła na czym polega remont i sama mogła spróbować kilku nowych czynności.
    Spodobałoby mi się to:)

    OdpowiedzUsuń