1 lut 2014

Alonuszka - Rosyjskie baśnie ludowe



Wydawnictwo: Alfa
Ilość stron:  80
Okładka: twarda
Rok wydania: 1989
















W bibliotece zaopatrzyłam się w takie oto cudo z 1989 roku :) jak na swoje lata trzyma się całkiem nieźle. Jest to zbiór 9 Rosyjskich baśni ludowych. Znajdziemy tu między innymi Śnieżkę, Niedźwiedzia Miszka czy Alonuszka i Iwanuszka.
Urzekły mnie w tej książce piękne ilustracje, teraz już się takich nie spotyka.
Dla mnie to możliwość poznania bliżej baśni Rosyjskich.
Jeżeli będziecie mieli możliwość gdzieś dorwać książkę to polecam.

Co ilustracji popatrzcie sami tworzą one specyficzny klimat.


 


Przepraszam za jakość zdjęć ale za diabła nie mogłam zrobić takiego by mi nie odbijało :(



Książka bierze udział w wyzwaniach
Odnajdź w sobie dziecko 
2014 rok z 52 książkami
Wyzwanie biblioteczne

Podpisu7

14 komentarzy:

  1. Osobiście lubiłam takie baśnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy Ty masz czas na czytanie? podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kinga to akurat krótkie opowiastki 30 min i po wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie baśnie, a na czytanie zawsze musi znaleźć się czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rossnet a jakie trwałe naprawdę aż w szoku byłam jak się okazało
    . że to z 1989 roku i w tak dobrym stanie w bibliotece się uchowało

    OdpowiedzUsuń
  6. Rok wydania faktycznie powala :) Super bajka a raczej baśń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezuuuuuuuuuuuuu kochałam tę książkę- mam nadzieję, ze moja mama jeszcze je ma!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała książka! Uwielbiam baśnie rosyjskie !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cacuszko! I ze jeszcze ją wypożyczają? U mnie w bibliotece sie takich już nie spotyka, przenosza je do czytelni...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooooooo brawa dla biblioteki za takie skarby, i że nie oddali jej na makulaturę... wiem, że to potworne, ale czasem "góra" każe :(
    Ja uwielbiam Garbuska, ale nie wiem czy akurat w tym wydaniu jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam jeszcze tą książkę, pamiętam jak czytałam ją w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń