17 lut 2014

Kuchnia Martynki Najlepsze Przepisy



Autor: Gilbert Delahaye i Marcel Marlier
Wydawnictwo: Papilon
Ilość stron: 64
Okładka: twarda
Rok wydania: 2009








Michasia bardzo polubiła Martynkę tym bardziej ucieszyła się gdy zobaczyła książkę kucharską.
Jest to książka kucharska dla dzieci. W środku znajdziemy 24 przepisy, słowniczek, rodzaje cukru, porady, przelicznik miar oraz miejsce na własne przepisy. Więc jak widać po spisie autorzy potraktowali sprawę poważnie i książka jest naprawdę świetna.

Przy każdym przepisie znajdziemy w rameczce krótką informacje o jednym ze składników. 


Oprócz tego mamy podaną informację jakich naczyń i przyborów kuchennych potrzeba do przygotowania potrawy oraz składniki. 



Następnie krok po kroku wraz z ilustracjami pokazano przygotowanie.
W rogu jest oznaczenie trudności przepisu:
1 piesek oznacza, że przepis jest bardzo łatwy
2 pieski oznaczają, że przepis jest łatwy
3 pieski oznaczają,że przepis jest dla zręcznego kucharza



 A tu moja mała kuchareczka w poszukiwaniu przepisu idealnego.




Muszę przyznać, że książka kucharska Martynki zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Bardzo podoba mi się, że przepisom towarzyszą ładne ilustracje. Większość przepisów jest bardzo łatwa więc nawet początkujący mali kucharze dadzą sobie radę.W książce znajdziemy przepisy np na jesienny jabłecznik cioci Lusi, ciasteczka urodzinowe, wyśmienite lody waniliowe.Uważam, że to świetna propozycja dla każdego małego kucharza :)

Książka bierze udział w wyzwaniach:
Odnajdź w sobie dziecko 
2014 rok z 52 książkami

Podpis

7 komentarzy:

  1. Jak byłam mała, to uwielbiałam Martynkę! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. chce taką, jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dla dzieci 3 książki kucharski Cecylki Knedelek - na pewno znasz tę postać :)
    Są rewelacyjne!!! Sam miałam w dzieciństwie książkę "Moja pierwsza książka kucharska" - przepisów było w niej niewiele, ale strasznie podobały mi się zdjęcia, bo wszystkie owoce były takie soczyste, a gotowe potrawy bardzo smakowite. Wszystko w skali 1:1, więc czułam jakby potrwy i produkty stały przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna książka dla mojej siostrzenicy! Muszę jej poszukać w sklepach - będzie idealnym prezentem na jej zbliżające się imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mała kuchareczka też kocha Martynkę i ta książka jest na naszej liście zakupowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłam kiedyś tą książke, jednak gdzieś się zapodziała, byłabym wdzięczna za wstawienie zdjęcia przepisu na tartę cytrynową, gdyż nigdzie nie moge go znaleźć, najlepsza tarta jaką wgl jadłam, POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń