23 lut 2014

Wiersze dla dzieci



Autor: Wanda Chotomska
Wydawnictwo: Podsiedlik Raniowski i Spółka
Ilość stron: 63
Okładka: twarda
Rok wydania: 1998












Książkę  podzielono na rozdziały tematyczne:
Ale cyrk
Kraina Fantazji
Od rzeczy, do rzeczy
Moje zwierzaki
Przysłowia
Deszcz

Przed każdym rozdziałem znajdziemy krótkie wprowadzenie a potem wiersze związane z tematem. Ilustracje świetnie oddają klimat i widać, że to książka z lat 90.
Przyznam się bez bicia, że dla mnie to była okazja do zapoznania się bliżej z wierszami Chotomskiej bo dotąd znałam ją tylko z książeczek Kurcze blade i o smoku.







Książka bierze udział w wyzwaniach
Odnajdź w sobie dziecko 
2014 rok z 52 książkami
Wyzwanie biblioteczne

Podpis

10 komentarzy:

  1. ładne mają ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilustracje ładne to fakt - ale STANISŁAW mnie rozwalił :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę się zaopatrzyć w jakieś znane wiersze, bo u nas jedynie kilka Brzechwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wiersze dla dzieci, a te są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna książeczka milo pooglądać

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wiersze Chotomskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, to zdecydowanie coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy to wydanie w bibliotece szkolnej.
    Ciekawe wiersze i ładne ilustracje.

    OdpowiedzUsuń