8 maj 2014

Elmer i motylek

Autor: David McKee
Wydawnictwo: Papilon
Ilość stron: 32
Okładka: twarda
Rok wydania: 2014
Seria: Elmer












Tym razem Elmer ratuje małego motylka uwięzionego w skalnej szczelinie za zawalonym drzewem. Motylek w zamian za pomoc mówi,że być może pewnego dnia on będzie się mógł odwdzięczyć Elmerowi i gdy będzie w potrzebie niech go zawoła. Jednak Elmer na samą myśl,że  motylek ratuje słonia zaczyna się śmiać. Jednak okazuje się,że Elmer będzie potrzebował jego pomocy  gdy utknie w jaskini bez drogi powrotnej. Motylek mu pomoże i wraz z przyjaciółmi Elmera wyciągną go z tarapatów.





Książka niesie bardzo ważne przesłanie czy jest się małym czy dużym zawsze można pomóc. Przygoda motylka i Elmera pokazuje,że każda nawet najmniejsza pomoc jest bardzo ważna. Moja Antosia uwielbia Elmera mamy już w domu 4 książki z jego przygodami :).

Książka bierze udział w wyzwaniach
Odnajdź w sobie dziecko 
2014 rok z 52 książkami



Podpis

4 komentarze:

  1. Elmer jest słoniem jak widzę. To ja też jestem już jego wielbicielką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten Elmer nie przekonuje, chyba ze względu na kolory, ale widzę, że jest lubiany przez dzieci... i mamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. magdalenardo moja Antośka uwielbia Elmera właśnie chyba za kolory :)

    OdpowiedzUsuń