20 maj 2014

Stosik zdobyczny

Pierwszą książkę Koontz'a przeczytałam w wieku 12 lat od tamtej pory minęło ponad 20 lat :)
Ostatnio stwierdziłam, najwyższa  pora znów skompletować kolekcję w końcu kolekcja męża książek Higginsa ciągle się powiększa o nowe wydania.

Osobiście uważam,że  najlepsze książki jakie czytałam to  wydane w latach 90 wtedy też zakochałam się w wydaniach Amber i na takie teraz poluje.
Nie dawno znów mnie dopadła mania kupowania i tym sposobem moja skromna kolekcja powiększyła się o 6 książek  w tym 5 wydań Amber. Tak więc teraz na półce pięknie prezentuje się 20 książek no ale to i tak jeszcze mało w stosunku do tego co zostało wydane w Polsce przez 20 lat.


Zdobycze 


Półeczka Koontz'a


A najfajniejsze w tym wszystkim jest to,że mój mąż to rozumie i wspiera bo sam "choruje" :D
a to jego kolekcja z 20 lat




Podpis

5 komentarzy:

  1. Słabo znam twórczość Koontza. Chyba czytałam ze dwie książki. Ale skoro polecasz, to postaram się nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko ile Ty tego masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdziwa fanka! fajnie że macie z mężem wspólną pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cały przeczytam tylko Cobena skończe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdobycze, macie z czego być dumni!

    OdpowiedzUsuń