2 sie 2014

Stosiki lipcowe



Nasza biblioteczka powiększyła się w miesiącu lipcu o kilka pozycji recenzenckich  zarówno dla mnie jak i dla moich małych czytelniczek :)

Stosik dla mnie
Skradziona   Clara Sanchez  Znak Literanova   recenzja
Ukryta brama Eva Voller literacki  Literacki Egmont recenzja
Historia pewnej dziewczyny  Lindsey Kelk Zysk i s-ka
Zabawka diabła Matt Richel  Akurat  recenzja



Stosik dla córek
Emilka Piórko i skrzynia czarów Holly Webb Znak Emotikon  recenzja
Emilka Piórko i gwiezdne schody Holly Webb Znak Emotikon recenzja 
Fancy Nancy niebywale wyjątkowa dziewczynka Jane O'Connor Papilon 
Elmer na szczudłach David McKee Papilon
Sny i tobołki pana Pierdziołki  Zysk i s-ka 




oprócz tego Antosia dostałą w prezencie książeczki z ukochanym  Elmerem :)
Elmer i Róża
Elmer i hipopotamy
Elmer wielka księga przygód (dostała dość dawno temu )

Dla mnie jako zapalonego książkoholika :P nie ma piękniejszego widoku niż reakcja moich córek na książki których wyczekują :).



Podpis

3 komentarze:

  1. Na ,,Historię pewnej dziewczyny" i ja mam chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne stosiki :)
    A kiedy losowanie Odblasku?

    OdpowiedzUsuń
  3. alicjamagdalena polecam fajna książka

    monweg na dniach bo zabiegana ciut była i wstyd się przyznac wyleciało mi z głowy

    mama laurki ano troszkę jest :)

    OdpowiedzUsuń