20 maj 2015

A moja ciotka

Autor: Izabela Mikrut
Wydawnictwo: Muza
Ilość stron: 72
Okładka: twarda
Rok wydania: 2014








Jest to zbiór krótkich historyjek o cioci, która nie jest taka jak inne ciocie. Jest zwariowaną, pomysłową, zawsze skora do żartów, która ma coś w sobie z dziecka. Tak więc nasza kochana ciocia będzie uczyć żurawie latać w kluczu, zechce zostać multimilionerką ba nawet wybierze się do Afryki. Jednak to nie koniec jej zwariowanych przygód bo poleci jeszcze w kosmos, będzie razem z piratem śpiewać piosenki. Tak więc widzicie cioteczka pełna energii i wielu pomysłów a jak wiadomo z taką ciocią nie ma szans na nudę.

Forma krótkich opowiadań na pewno fajna dla dzieci, które szybko się nudzą, do tego kolorowe ilustracje.






Książka bierze udział w wyzwaniu:
Odnajdź w sobie dziecko III 
Klucznik(coś białego)
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu  (1 cm razem 43,4 cm )

Za książkę dziękujemy Wydawnictwu Muza SA









Podpis

2 komentarze:

  1. W pierwszej chwili pomyślałam sobie o przekomarzaniach małych dzieci, które jedno przed drugim chce wypaść lepiej i mówią "A moja mama to...." - "A mój tata jest taaaaaaaaki wielki", "A mój wujek leciał balonem", "A moja babcia...".
    Nie wiem czemu, ale książka mi się też kojarzy z takim dowartościowaniem przez pryzmat dokonań cioci... ale chętnie przekonałabym się co ta ciocia widziała/robiła/słyszała/próbowała itd.

    OdpowiedzUsuń