13 maj 2015

Akcja POCZYTAJ ZE MNĄ



Dzisiaj o akcji  POCZYTAJ ZE MNĄ, której bardzo bliska jest idea wspierania czytelnictwa, zwłaszcza wśród dzieci co mnie jako książkoholika bardzo cieszy.

A teraz kilka pytań :)

Od kiedy prowadzisz bloga?
Od kwietnia 2012 

Skąd pomysł na blog?
Chciałam mieć swoje miejsce w sieci w którym mogłabym opisywać nasze książki

Czy pamiętasz swoją pierwszą książkę w życiu?
Nie pamiętam pierwszej ale pamiętam serię książek Poczytaj mi mamo :)

Dlaczego warto czytać dzieciom/z dziećmi?
Bo to rozwija wyobraźnię, poszerza słownictwo i pozwala przeżywać z dzieckiem 
przygody z książek

Co myślisz o polskiej literaturze dla dzieci?
Uważam, że jest coraz lepiej i można znaleźć coś dla dzieci w każdym wieku a i z roku na rok jest coraz lepiej.

Czy ilustracje w książkach są ważne?
W książkach dla najmłodszych  na pewno tak bo pozwalają zatrzymać wzrok i słuchać dłużej a dla starszaków uwielbiam czarno-białe ilustracje, które uzupełniają świetnie tekst.

Twój ulubiony gatunek literacki?
Nie mam ulubionego ważne by książka miała to coś.

Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Nie pamiętam :) 

Czy wyobrażasz sobie świat bez książek?
W  życiu :) Odkąd pamiętam książki zawsze były obecne  w moim życiu w końcu książkoholizm zobowiązuje

Jak myślisz, dlaczego połowa Polaków nie czyta książek?
Nie mam pojęcia i zrozumieć tego nie mogę, może brak czasu... a z drugiej strony są przecież biblioteki, możliwości na czytanie

Dokończ zdanie - Poczytaj ze mną, bo… wtedy nasza wyobraźnia może nas zabrać gdzie tylko chcemy, czeka nas wiele przygód. Bo książki to wspaniali towarzysze na długie godziny i bez nich świat byłby nudny, 



Zapraszam was na stronę na FB Galaktyka Czytelnika gdzie znajdziecie mnóstwo informacji o książkach dla dzieci.

Podpis

1 komentarz:

  1. Tak myślę o pierwszej książce którą pamiętam, to chyba o psie któremu uczepił się rzep do ogona. Dostałam ją od matki chrzestnej i jako dziecko często do niej wracałam zwłaszcza gdy układałam książki na półce za każdym razem ją czytałam ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń