19 sie 2015

Mój Kucyk Pony - Przyjaźń to magia, tom 2


Rysunki: Amy Mebberson
Wydawnictwo: Literacki Egmont
Ilość stron: 96
Okładka: miękka
Rok wydania: 2015
Seria: Kucyk Pony Komiks








Moje córki są fankami My Little Pony w domu roi się od kucyków i często oglądają serial. Dla nich komiks to kolejny dodatek do kolekcji poświęconej kucykom.

Wszystkim kucykom śnią się od dłuższego czasu koszmary, Flutershy postanawia urządzić senną imprezę by wspólnie  pokonać koszmary senne. Jednak impreza kończy się porwaniem Rarity na księżyc przez mroczne siły. Przyjaciółki wraz z pomocą Księżniczki Luny i Księżniczki Celesti dostają się z małymi problemami na Księżyc by odzyskać Rarity. Na Księżycu czekała ich walka ze swoimi największymi koszmarami. Rarity zostaje zamieniona w Koszmarną Rarity a Ponyville znalazło się w niebezpieczeństwie gdy wraz ze swoją armią rusza na miasteczko.
Czy uda się pokonać zło, które zawładnęło Rarity? Czy kucykom uda się pokonać armię Ciemności i ochronić Ponyville?

Komiks powstał na podstawie serialu o tym samym tytule.więc dla fanek kucyków komiks będzie miłym dodatkiem. Co jest plusem komiks nie jest skierowany tylko do dzieci ale także dla dorosłych czytelników.





Komiks bierze udział w wyzwaniu:
Odnajdź w sobie dziecko
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu   (0,6 cm razem 87 cm)

Za komiks dziękujemy Wydawnictwu Egmont

 
Podpis

1 komentarz:

  1. Kucyki z wyglądu i jako zabawki mi się podobają, ale jak przeczytałam o czym jest ten komiks (a więc i odcinek serialu) to się zastanawiam co w tym ciekawego, fajnego i ... przyjemnego?

    P.S. Powoli nadrabiam zaległości. W ten weekend powinnam uzupełnić podsumowanie sierpniowe, póki co uzupełniłam same linki.

    OdpowiedzUsuń