24 mar 2014

Kobieta namiętna

Autor: Virginia Henley
Wydawnictwo: Bis
Ilość stron: 601
Okładka: twarda
Rok wydania: 2008









Bess Hardwick pochodzi ze zubożałej rodziny ale dąży do tego by służyć damie z arystokratycznego rodu i w ten sposób zyskać szansę na znalezienie bogatego i wpływowego męża. Dzięki uporowi, swojej urodzie i inteligencji udaje się jej dostać na Londyński dwór. Poznaje tam przystojnego i niebezpiecznie uwodzicielskiego sir Williama Cavendisha, który budzi w niej pierwszą namiętność. Spotykają sie oni kilkakrotnie i za każdym razem jest między nimi chemia. Niestety los zgotował im skomplikowaną drogę zanim się zejdą, Bess poślubia swojego przyjaciela,który zanim osiąga dojrzałość umiera. Jedna trzecia majątku przechodzi na Bess. Wkrótce umiera żona Cavendisha i para może w końcu się pobrać. Mimo dzielącej ich ponad 20 letniej różnicy wieku, żyją szczęśliwie mając w domu pokaźną liczbę dzieci.
Po 10 latach małżeństwa sir William umiera zostawiając Bess z długiem 5000 funtów.
Czy Bess poradzi sobie sama po śmierci ukochanego Williama? Czy znajdzie się mężczyzna, który  pokocha Bess tak samo? Czy dług zostanie spłacony?
Tego wszystkiego dowiecie się czytając książkę.
Znajdziecie tu intrygi, seks czyli wszystko to co na dworze Tudorów jest normą. Jest też sporo opisów momentów :) jak dla mnie nie wulgarne a wpisujące się w panującą wtedy epokę.
Jeżeli nie przeraża was ilość stron polecam, szybko się czyta i przyjemnie. Ja przeczytałam w niecałe 3 dni.


Książka bierze udział w wyzwaniach
2014 rok z 52 książkami
Czytam opasłe tomiska
Klucznik

Jasna strona mocy

Podpis

10 komentarzy:

  1. Widzę, że całkiem ciekawa lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. alicjamagdalena myślę, że każdy tu coś znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to może jednak sie skuszę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. kaśka mówisz :P polecam tylko dużo czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie długa jak na książkę tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miraga no troche sie tam dzieje

    OdpowiedzUsuń
  7. Miraga no troche sie tam dzieje

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiłas mnie ta książką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. /klucznik: +1 pkt za autor jest kobietą

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm ciekawa pozycja, nie czytałam.
    Ps wpadniesz do mnie ja zaostaję tutaj.

    OdpowiedzUsuń